Världens bästa vän

Jag har världens bästa vän, Jenny Johansson Frank! Ingen i hela världen skulle någonsin kunna ersätta hennes plats som hon har hos mig, i mitt hjärta och i mitt liv! Vi har gått igenom så mycket ihop, tillsammans har vi bildat den vänskap vi har idag och jag skulle inte ens kunna tänka mig ett liv utan henne. Jag VET att vi kommer sitta på varsin stol om 60 år och prata om alla roliga, dumma och galna saker vi gjort, jag bara vet det!
Jag har ingen annan vän som jag känner såhär för. Jag och Jenny är så olika som man kan bli men ändå så himla lika. Vi tycker nog lika i många frågor! Det som gör Jenny till en sån fantastisk vän är att hon verkligen tar mig för den person jag är, jag är alltid mig själv när jag är med henne! Hon går också sin egen väg och är trygg i sig själv!
Jenny är den människa som jag ringer om jag är ledsen. Hon får mig alltid att känna mig värdefull och hon kommer alltid med så bra råd! Och om du är ledsen så lovar du mig att alltid berätta för mig så att jag kan hjälpa dig precis så som du hjälper mig!

Haha, såna här förklaringar körde man på i lågstadiet men jag lovade ju att skriva ett inlägg om vilken fantastisk vän du är, så here you go!!

Jag älskar dig min fina vän och du kommer alltid att vara vän no1 för mig!
Glöm inte det! Tusen pussar och kramar till dig från din Martina <3

Hahaha. detta är den enda bilden på dig och mig som jag har! Men jag älskar oss oavsätt vilken bild vi är på.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åĥ, Martina :) Jag blir så himla glad. Känner verkligen också att du och jag kommer sitta där, 60 barre och prata om allt knäppt och skoj vi gjort. Ta ett glad vin på någon uteservering och skratta lika mycket som vi gör nu.



När vi firar 20 år så drar vi någonstans, till ett soligt ställe och bara njuter.



DU och JAG<3

2012-03-22 @ 11:20:21
Postat av: Jenny

Och... Snygg bild ;) hahahahhahahaha

2012-03-22 @ 11:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0