Torsdag 29 mars 2012

Torsdagar är härliga dagar, för då vet man att det snart är fredag!
Jag har avslutat mitt första jobbpass för att klockan 15.00 gå på veckans sista jobbpass på Hemmakväll! Jag skulle behöva köpa mig ett åar nya byxor, vi får se om jag orkar gå runt och prova några.. Imorgon när jag är ledig ska jag sova riktigt längre, eller i alla fall tills jag vaknar! Sen ska jag äta frulle i lugn takt, kolla på Nyhetsmorgon och efter tio, städa lite, laga mat. På kvällen ska jag hänga med saknade vänner... Anna och Felicia och säkert någon/några mer. Men Anna och Felicia som jag vet.. Det blir utgång också. Jag längtar!!
På lördag ska jag, Malle och Petra till Ikea. Jag behöver nya tallrikar och ett par nya löparskor också för den delen. Vi får se om man hittar något trevligt. Annars har jag inga andra planer för helgen, jag ska hinna träna också!
Idag orkade jag inte sminka mig så idag går jag osminkat. Jag slängde med sminkväskan i fall att jag skulle ångra mig, annars får jag gå runt och se ut som en trött jäkel, men äh det bryr inte jag mig om! Det är såhär jag ser ut helt enkelt.. Med eller utan smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0