Torsdag 22 mars 2012

Fy vad trött jag är idag! I morse låg jag kvar extra länge i sängen, jag orkade verkligen inte stiga upp. Till slut kom jag upp i alla fall och nu sitter jag på jobbet och har precis ätit lunch. Jag sitter så skönt så nu vill jag inte gå ner och jobba igen... Det är tur att man får gå hem om ett par timmar :)

Annars så njuter jag för fullt av den sköna värmen, har hört rykten om att det ska vara 17 grader ute, rena rama vårvädret ju. Hoppas att den är här för att stanna!
I förrgår beställde jag några nya klädesplagg så jag hoppas att jag kan hämta ut dom idag. Det är: en kjol, en klänning och två toppar! Kul med lite nytt i garderoben såhär till våren.
När jag kommer hem så ska jag träna, fast jag är mer sugen på en promenad ute. Vi får se, jag har i alla fall en skön träningsvärk i armarna idag från gymmet igår, gött!

Dags att lyfta på fläsket och gå med lite sopor kanske, så jävla tråkigt men sånt som måste göras!

Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/464195/images/2012/pic_195033456.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0