Söndag den 11 mars 2012

Nu börjar denna vecka lida mot sitt slut... Idag jobbar jag till 20.00 så jag hinner tyvärr inte vara ute och njuta av det fina vädret vi fått idag!
Igår när jag kom hem från jobbet åkte jag hem till pappa en sväng, där serverades det minestronesoppa och bröd, älskar soppa! Efter ett par timmar skjutsade malle hem mig och jag kröp ner i sängen på en gång, så idag är jag utvilad :)
I veckan ska jag jobba och träna så mycket som jag hinner, annars har jag inga andra planer :)
Nu måste jag fortsätta på jobbet. Kände bara för en liten uppdatering såhär på eftermiddagen.

Puss


Kommentarer
Postat av: jenny

Du är jämt så snygg, min vän! Love u!

2012-03-11 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0