Onsdag 21 mars 2012

Oj vilket fint väder det är idag! Det var nästan för varmt med skinnjacka.. Man blir så himla glad av solen och värmen som är ute. Det får mig att längta ännu mera till sommaren.
Igår deklarerade jag, jag kommer få tillbaka ungefär 15000 kronor, herregud vad mycket pengar! Det hade jag verkligen inte räknat med, trodde snarare att jag skulle få betala tillbaka, men icke! Planen är i alla fall att spara undan så mycket pengar som möjligt. Men lite ska jag ha till sommaren också!
Idag har jag tränat och lagat mat. Maten vart god, som alltid när jag lagar den! He he.

Ikväll är det jobb för hela slanten, fast jag känner mer för att sitta ute i sköna solen men det får vi ta någon annan dag!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0