Mitt liv...

Är underbart... Jag har en fin familj, världens finaste vänner som jag älskar mer än något annat, en egen mysig lägenhet, världens bästa jobb med världens bästa kollegor. Jag kan inte begär mera!! Och inte nog med det så är det vårväder i luften, how nice?!??
Ja, ni förstår nog att jag mår rätt bra i dagsläget och jag är så tacksam för att jag får ha det så bra :)
Jag jobbar fortfarande kvar på Hemmakväll men jag har jobbat upp mig lite sedan jag började här. När jag började här hade jag 2 dagar i veckan, nu arbetar jag som vice butikschef, måndag-fredag. Jag måste få säga att jag är väldigt stolt över mig själv, att jag har tagit mig så långt på så kort tid. Jag älskar mina kollegor, dom är roliga och vi alla går så bra ihop.. Det är jag glad över!
Jag har lite hemligheter och planer.. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det blir som jag vill, det skulle vara helt jävla underbart!!! Time will tell!

Jag står för tillfället i butiken och jobbar. Jag kör stängning, så 1,5 timme innan jag får slå igen dörrarna och åka hem och sova! Imorgon och på fredag är jag ledig vilket innebär att jag jobbar hela helgen istället! Men jag har i alla fall lite planer för dessa lediga dagar. Imorgon ska jag åka hem till Jenny och hänga, Ewa kommer också. Vi ska äta tekakor och provsitta deras nya soffa... Hoppas den är skön, annars jävlar! :)
På fredag ska jag laga mat och dricka vin med mina fina Irlandsvänner Felicia och Sara, mysigt! Jag tycker om att ha mina dagar planerade samtidigt som det kan vara jävligt soft att vara lite impulsiv ibland.
Träningen tar mycket plats i mitt liv. Jag skulle inte klara mig utan den. Jag tycker om att utmana mig själv och jag älskar när jag presterar mer än vad jag trodde att jag klarade av! Nog om träning.

Nu har jag knåpat ihop ett litet (stort) inlägg till dig Jenny, och jag har skrivit det på mobilen också! Så nu hoppas jag att du läser, för det var ju det du ville! :) älskar dig!

Nu ska jag fortsätta att jobba och jag lovar att jag ska uppdatera så fort jag hinner och har tid över. Jag har kommit på att det är roligt att gå tillbaka och läsa gamla inlägg. Ett inlägg per dag borde jag väl ändå kunna fixa!

Puss!


Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Whohooo!! Inlägg!!



Ja, du är bäst min vän! Bästast i hela världen :) Och jag älskar dig!

2012-03-07 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0