Måndag 26 mars 2012

Jaha, då var det måndag igen och helgen har redan sprungit förbi! Jag har haft en jätteskön helg med vin, grillning och häng med syster och farmor. I lördags hängde jag med Jenny och sov över där. På söndagen tog jag mig en skön promenad hem från Jenny som bor i Kolbäck hem till Malle i Hallsta. Väl hos Malle blev jag bjuden på våfflor dagen till ära, gott var det med grädde och färska bär till! Efter lunchen förflyttade vi oss ut till balkongen för årets första solning och tusan vad härligt det var, jag tror nog till och med att jag fick lite lite färg! På kvällen gick jag över till farmor, det var bingodags men inte vann jag något denna gång heller, synd! Men jag tycker att det är kul att spela ändå :) mysigt att umgås med farmor!
Petra sov hos mig från igår till idag också. Vi åt hamburgare och kollade på bb! Imorse gick jag upp i tid så att jag skulle hinna träna, klockan 12.00 skulle jag befinna mig hos Petra på hennes praktik för att klippa barret och nu är det gjort. Petra är jätteduktig, och jag går aldrig ifrån henne missnöjd! Jag är en stolt storasyster!!! Efter vi var klara gick vi och åt lunch på Vivaldi, sallad vart det för våran del!

Nu har jag precis ätit mat och min rast är slut. Jobb till 22.05 är det som gäller nu!

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså fan vad gullig du är, haha! Plockat små tussilagos hahah :D jag älskar dig min fina babe!

2012-03-26 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0