Måndag 19 mars 2012

Hej!
Ny vecka igen, nice! Jag är på väg till jobbet precis, det är väldigt blåsigt men solen är framme med jämna mellanrum!!
Imorse gick jag upp klockan 07.00 för att tvätta, segt! Men jag var verkligen tvungen... Jag åt frulle i form av: en portion gröt m. Äppelmos och mjölk, två hårdmackor m. Ägg och kaviar och leverpastej och gurka, ett glas proviva och en kopp kaffe, perfekta frullen! Efter frullen gick jag iväg och tränade. Sprang 3 km på 14 min, nytt rekord för min del! Sedan tränade jag rumpan och magen. Dagens träning, check!

Nu ska jag ladda inför den kommande jobbkvällen, nu suger det i tarmen efter kaffe!!! Ahhh. Hörs!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0