Hej igen :):):)

Nu har jag gymmat, det var skönt! Nu ska jag gå till affären och köpa mig en sallad och en liten tvål till toan, har glömt det varje gång jag har handlat.. Men nu jäklar ska jag komma ihåg! Jag funderar på om jag ska köpa ben & jerrys också men jag kan inte riktigt bestämma mig, hej hej beslutsångest.
Nu vart det lite thaimai istället för en sallad... Och ingen tvåljävel vart det heller!!! Fuck. Nåja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan hoppa i pyjamasen, bb it is!
Imorgon är det jobb och träning som
står på schemat, tänka sig att det är helg snart igen.. Och nästa helg ska jag förmodligen åka till Jönköping :D ahh, älskar att ha saker att se fram emot för då är det roligare att jobba osv.
Nej, duschen var det..

Puss och godnatt!!

Hot mama har ni här. Enjoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0