Fredag 23 mars 2012

Jag är så glad! Dels för att det är fredag och för att det är så himla skönt väder! Tro det eller ej men fint väder gör bra värkan, i alla fall på mig!
För tillfället sitter jag hemma hos pappa i näs, älskar att vara här. Man blir så avslappnad och harmonisk!
Ikväll är det jobb från 17.00-23.00, drygt på en fredag men det är tur att man trivs så det gör inte så mycket! Imorgon blir det häng med Jenny, lite alkohol ska man väl kunna förtära också! Annars så blir det bingo på söndag med farmor lilla. Blev ju inget förra veckan pga att jag fick hoppa in och jobba, men nu så
:) Idag fick jag mina kläder också, dom var fina och jag är nöjd!

Dags att hoppa in i bilen och ta sig mot jobbet, jag är taggad!!!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0