tisdag 21 augusti 2012

Det är en trött Martina som skriver just nu. Jag bara jobbar och jobbar och jobbar nu för tiden, men det enda jag tänker på är att jag får pengar.. Pengar är bra. Jag håller på att spara till en resa till USA. Så som det ser ut nu så planerar Romme och jag att åka i slutet av oktober och boka ska vi göra när vi har fått lön.. Om det blir som vi tänkt oss så att säga, men jag hoppas hoppas verkligen av hela mitt hjärta att vi bokar snart snart snart! Jag älskar att ha saker att se fram emot, då blir vardagen genast mycket roligare.
Igår jobbade jag från 07.00-21.00, först hemtjänsten och sedan Hemmakväll. Jag körde på samma pass idag, 07.00-21.00. Hoppas innerligt att jag får sova imorgon, men ringer dom så gör dom det och då är det bara att hoppa upp ur sängen, på med kläderna och hoppa på räsercykeln till jobbis. Men det ska jag inte tänka på nu. Alldeles strax ska jag stänga igen butiken och ta bussen hem till min kära lya. Jag ska hoppa i sängen såfort jag bara hinner. Men först har jag en bussresa, en promenad hem och en dusch kvar innan jag kan somna gott!

Puss


Kommentarer
Postat av: JennyPennyPäronPung

Älskar att du börjat uppdaterat nu älskling :)

2012-08-22 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0