söndag 19 augusti 2012

Hej och hå! Är för tillfället på jobbet, hemmakväll idag. Känner för att skriva ett litet inlägg. Har haft en mysig helg! Jag har jobbat hela veckan. I fredags kom Romeo hit. Jag slutade klockan 22.00 på jobbet och efter det gick vi på bio. Fast bion började inte förän 23.59, så under tiden satte vi oss på en uteservering och drack en drink och bara pratade om livet i allmänhet, det var verkligen härligt! Bion var bra, vi såg Snabba cash II men herregud vad trött jag var. Allt jag ville just då var att bara åka hem och sova, klockan 03.00 kom vi i säng, sedan skulle jag upp och jobba klockan 09.00. Trots att jag var som en zombie den dagen så gick det bra att jobba, för jag viste att när jag slutat jobba så skulle jag få komma hem till min favoritfamn och spendera resten av kvällen där. När jag klev innanför dörren till lägenheten så har Romme dukat upp med en sallad, kräftor, varma vitlöksbaguetter, pålägg, smör, en flaska vin och tända ljus. ÅÅÅÅÅÅH, jag älskar sådana grejer... Jag blir verkligen glad! Romeo vet hur man gör, min fina kille :) Dessutom hade Petra klippt honom och han var snygg snygg snygg, det var han innan också trots att han inte hade någon frisyr. Men nu såg han vältrimmad ut, hahaha! Vältrimmad.
Idag åker Romeo hem till sitt. FY vad tråkigt känner jag. Känner en lätt panik sprida sig i kroppen, men jag försöker att hejda mig. Det värsta som finns är verkligen att skiljas från någon man håller kär. Jag vill ju vakna upp med Romme varje dag, men så enkelt är det ju inte. Jag får tänka att det inte är sista gången vi ses för de är det ju inte, jag vet ju att vi kommer att ses igen men att det denna gång kommer att dröja lite längre. Sedan vet jag att nästa gång vi ses så kommer vi att boka en resa ihop han och jag och det ser jag fram emot fruktansvärt mycket. Ojojoj vad mycket kärlek det blir i inläggen som jag skriver, men jag är så himla kär och jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket han betyder för mig. Men jag tror att han vet det redan. Jag skulle kunna göra allt för honom, bara han mår bra!

Nu måste jag sluta att skriva. Romme kommer förbi jobbet om någon timme och säger hejdå. MEN FAAAAAN vad jag kommer att sakna honom, så det gör ont och tårarna bränner bakom ögonlocken nästan.
Nu ska jag fylla på med godis, här blir det inga barn gjorda.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0