Om my way

image description
Sitter på bussen påväg till Stockholm till min fina kille. Jag ser fram emot en helg med mys och massa kramar och pussar :) Innan jag steg på bussen idag träffade jag upp Petra för en snabbfika, det var mysigt och trevligt!
I natt så sov jag inge vidare bra, huvudet värkte som aldrig förr trots att jag tagit en treo på jobbet och en Alvedon innan jag gick och la mig. Det är bara att härda ut och hoppas att det går över snart. Annars känner jag mig glad på livet, jag har det jag behöver och begär ingenting mer. Jag ser ljust på hösten. Jag har min Romeo, min fina familj, och mina vänner!
Nej, nu vill jag bara komma fram. Men det är inte långt kvar, ca 15 minuter ungefär. Så om 40 minuter ligger jag i Rommes famn, längtar!!! Vi hörs när vi hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0