en vanlg fredagskväll

Sömnproblem, gråt, ilska, trötthet... vad händer? Jag har aldrig känt så här någon gång. Jag känner mig allmänt trött på allt. Jag vill inte jobba, jag vill inte träna, jag vill inte vara social. Jag vill bara ligga inne i min lägenhet med nerdragna persienner dagarna i ända, nerkrypt under mitt täcke. Tänk om man kunde göra det. Tänk om det inte fanns så många måsten här i livet. Att hösten är här gör det inte mycket bättre. Hösten är fin, speciellt när löven är så gula och fina på träden. Det är vackert! Jag har egentligen slutat att skriva såna här inlägg för att jag insåg att det bara kändes töntigt. Men det är skönt att skriva. Jag känner mig tom och jag är rädd. Jag vet inte hur många gånger jag somnat gråtandes och vaknat med tårfyllda ögon den senaste månaden. Jag är rädd att gå ut med svullna ögon och komma med en bortförklaring att:" äh, jag har inte sovit något inatt..." Om jag bara kunde sätta fingret på vad det är. Men sanningen är den att jag vet inte!!!

Nu ska jag släpa mig och min själ till sängen.. ännu en gång... med tårfyllda ögon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0