vårruset o andra grejer

Hejhej! Jag är som vanligt inte så flitig med att uppdatera bloggen. Men det är roligt när man får den där lusten av att bara vilja skriva av sig ibland, då är bloggen bra att ha.
Det känns som det är mycket som händer i livet just nu, men ändå inte. Idag så tog jag bort mina naglar. Jag har haft nagelförlängning i snart 3 månader och nu orkade jag inte med det längre. Det var roligt i början. Man kände sig så snygg när man hade fått långa naglar.. jag tyckte det var snyggt i slutet med men det som var jobbigt var att man var tvungen att gå och fixa dom regelbundet också, fyyfyfy vad drygt. Nu är dom väck i alla fall och jag minns fan inte hur skönt det var med naturliga naglar. Jag har saknat att kunna måla dom i en fin färg och kunna byta när jag vill.
Annars så jobbar jag på som vanligt. Jag har shoppat lite (läs massor) fast jag egentligen inte ska göra det. Men NU är det nog, och jag menar det nu. Skärpning!! Vårruset sprang jag idag också. Jag har just precis klivit ur duschen.. Jag är nöjd. Sprang på 25 minuter, förra året sprang jag på 26 minuter och 30 sekunder.. 25 minuter var det jag ville springa på och jag lyckades!!
Om 2 veckor flyttar jag, det blir bara mer och mer spännande för varje dag som går men ändå lite sorgligt på något sätt. Man har ju alltid bott hemma. Men någon gång ska man ta steget och flytta och det är nu det är dags! Jag känner det själv också, jag är så sjukt trött på att bo hemma. Jag har redan två flyttkartonger som står här i mitt rum och väntar på att få bli packade, fint!
Imorgon ska jag gå upp i tid för jag har planer på att baka bröd, har tänkt på det i flera dagar så nu ska jag ta tag i saken. Till lunch ska jag panera fisk för det är jag sugen på. Sedan ska jag arbeta några timmar på eftermiddagen. Till kvällen ska jag ta det så chill som det bara går...
Nu ska jag sova i min efterlängtade säng.. det ska bli mycket skönt! Älskar att det är onsdag imorgon, för då är det snart helg igen. Nästa vecka är det löning också... x2 dessutom. Då ska jag shoppa loss inne på Ikea. Ikeashopping är tillåtet i alla fall!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0