skogstider

Jag älskar att springa i skogen. Det kan nog vara bland det härligaste som finns, en lång springtur bland träden och andas in den ljuva doften. Ikväll tog faktiskt jag och Malle en springtur i kvarnskogen. Det var härligt och det kändes bra, man börjar komma igång nu. Det var välbehövligt också eftersom jag jobbat hela dagen. Nu är jag så trött som jag kan bli, så jag ska borsta tänderna och lägga mig och sova. Imorgon blir det förmodligen jobb. På kvällen ska jag och familjen ut och äta pizza, det var evigheter sen känns det som, gott ska det bli!
Tänkte bara slänga in några rader här därför att jag kände för det, ingenting mer med det! Ta hand om era nära och kära där ute, och glöm inte bort att ta hand om mer själva också!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0