ohohoohoh

Tja. Vilket underbart väder det har varit idag, nästan lite kvaft i luften, men man ska inte klaga! Idag har jag arbetat hela dagen, det har varit en lång dag som har varit mycket innehållsrik. Herregud.. Ikväll kommer jag att somna gott i alla fall :) Imorgon ska jag först åka till Köping och besikta pappas släpkärra, haha. Släpkärra? aa, men det kommer nog att gå bra tror jag. Sedan ska jag hämta nyckeln till min lägenhet. Usch, det känns lite sorgligt att säga sådär, men någon gång måste vara den första. Nu är det dags och jag är pepp!!!!!!
Idag tränade jag boxning med Malle, det var skönt så nu kan man lägga sig med gott samvete. AAAAAAH! För övrigt så fullkomligt älskar jag Lady gagas nya album, kärlek!

Nä, nu ska jag kolla min mail och sova. Längtar sjukt till min säng!

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0