mörk choklad med mint

Vilken soft tisdag jag har haft! Jag har varit hemma hela dagen. Det började med att jag blev väckt av att telefonen ringde, det var från jobbet och dom ville att jag skulle hoppa in och jobba och det sa jag att jag kunde. Sedan ringer dom 10 minuter senare och säger att det har blivit en dubbelbokning, kuuul tänkte jag.. jaja, då var jag i alla fall upp med tuppen. Men jag var så trött så jag åt frukost och la mig och sov igen ett par timmar, inte blev man piggare av det. Annars så har jag spenderat hela dagen i sängen under en filt, har kollat på film. Nu  ikväll var jag och Malle ute på en promme, vi gick en runda som tog 2 timmar, det var skönt! Igår körde jag dubbelpass så idag har jag träningsverk i hela kroppen, det är fint det!
Imorgon måste jag åka in till stan och lämna mina filmer och sedan kanske jag åker förbi Petra och färgar mitt hår. Men man vet aldrig, dom kanske ringer från jobbet... AHH, ogillar att man inte riktigt kan planera sina dagar. Men men, det är väl så det är...
Jag äter choklad med mintsmak, det är min last just nu. Kan liksom inte få nog av det! Men det räcker med ett par bitar, sedan är det bra. Då är man inte sugen mer, det är ju bra haha!

Jag ska alldeles strax sova tror jag, sängen lockar rätt mycket. Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: jenny

nu har jag köpt din inflyttningsprelle!!

2011-05-25 @ 09:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0