1 maj 2011

Idag är det första maj, härliga maj! Det innebär att det är exakt en månad kvar tills jag flyttar till mig egna lägenhet. Det ska bli så himla himla skönt på många olika sätt. Jag tänker ofta på det. När jag har mitt eget kan jag laga vilken mat jag vill och handla hem precis den mat jag vill ha. Jag behöver inte gå förbi tvättmaskinen här hemma när den står färdig och ska hängas och tänka att man måste hänga den. Jag kan städa precis när jag vill och laga mat vilken tid på dygnet jag vill. Det finns många fördelar med att bo själv men också många nackdelar. Det ska bli spännande och jag längtar tills jag ska åka till ikea och köpa alla nya möbler!
Nog pratat om detta nu. Jag har bytit om till träningskläder och ska ut på en långpromenad annars så har jag inga planer för dagen. Det är söndag, man kan inte begära mera av en sådan tråkdag. Imorgon är det en ny vecka och en ny arbetsdag. Mer än så har jag inte att säga! Vi hörs.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0