yadå

Fint. Nu har man åkit på en liten sjuka igen. Här ligger jag nerbäddad i min säng med en grov jävla fökylning, halsont som heter mer än fucking duga och en satans feberhelvete. Inte nog med det så har jag ont i bihålorna också... Vid såna här tillfällen får man tycka synd om sig själv, och det är precis vad jag gör i denna stund.
Annars har jag jobbat, både igår och idag, men imorgon och på torsdag är jag äntligen ledig.. Det behöver jag verkligen, så att jag får vila upp mig lit granna. sedan blir det jobb hela helgen lång istället, det blir la gött!
Nu ska jag stoppa i mig några alvedon och krypa ner under täcket och kolla klart på The Backup-plan som jag lånade hem från jobbet today.
Imorgon blir det chillpill all day looooong.

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0