wohoow

Äntligen börjar jag kännaa mig bättre. Febern är borta men jag är fortfarande lite småförkyld och har lite hosta men det är ju ingenting... Så imorgon är det back to work, känns alldeles underbart! Jag har dock bara varit hemma i 2 dagar, men.. det räcker gott och väl för längre skulle jag nog inte klara av. Herregud vad tråkigt det är att vara sjuk, det har jag konstaterat!
För tillfället håller jag på att laga kycklingfilé i ugnen som jag tänkte ta med till jobbet imorgon, till det blir det pasta.. mmmm.

Och eftersom jag inte åt någon semla på semeldagen så ska jag äta en ikväll, en hemmagjort en. Annars så blir det lugnt ikväll, ska försöka att sova tidigt så att man är pigg och glad imorgon. Vad skönt att det är fredag igen, vi är redan inne i mitten på mars snart :D Idag var jag för en gångs skull glad för att det regnade, jag vill bara att snön ska försvinna fortare än kvickt och det är jag nog inte ensam om vid detta lag :)

Nu ska jag kolla till kycklingen i ugnen, sedan ska jag vispa grädde och mosa mandelmassa!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0