This is who I am

Idag har jag gjort en galen sak. Jag blev övertalad att tatuera mig! Tanken har funnits hos mig i nu över ett år (kom på att jag ville göra ett litet hjärta på visten när jag var på Irland Nov/dec 2009) och efter mycket funderingar så sitter det nu ett litet rött hjärta på vristen. Det låter som ganska lång tid, men jag har faktiskt samtidigt funderat på att göra en tatuering i nacken men inte kommit på vad jag velat göra där. Och eftersom jag var mycket säker på att jag ville ha ett litet hjärta på vristen så kände jag att det var på tiden, så idag hände det! Jenny tvingade mig lite, först ville jag inte. Men sedan fanns det ingen återvändo. Jag ångrar det inte, jag älskar det!
Annars så har jag tränat ikväll, sjukt skönt. Gör mig redo för träningsvärk de 3 kommande dagarna! Har precis duschat och ätit så nu sitter jag här och kollar runt lite. Har spenderat dagen men Jenny. Vi har fikat och kollat på Big brother. Imorgon ska jag umgås med Dessi på eftermiddagen, jag tror att vi ska fika och ha det mysigt! På torsdag ska jag jobba, på fredag ska jag ut med gänget på jobbet... Vi ska på afterwork, heheh. På lördag blir det nog vinkväll med mina fina systrar och på söndag blir det solsidan, chill och.... träning! Jag måste klämma in en till dag med träning innan söndag också, kanske en springtur innan jobbet på torsdag. Äh, det odnar sig!
Älskar att jag har fullt upp denna vecka, särskilt i svåra tider, då vill jag icke sitta hemma i sin ensamhet! Men jag kommer på bena snart igen, eller jag måste faktiskt säga att jag ÄR på bena igen. Känns underbart! Men... man har ju sina up- and downs ändå, men det måste man acceptera. Man får tillåta sig själv att ha sådana dagar då och då, det blir man nog stark av tror jag!

Nu ska jag avsluta detta inlägg och dricka lite te kanske? Det var ju ett tag sedan, teälskare som jag är!

puss




happy times :d


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så fin att man nästan blir lite pirrig i magen, fina Martina!

2011-03-20 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0