Måndag 14 mars

Det är ingen glad Martina som skriver idag. Men jag gör så gott jag kan. Idag har jag umgåts med min Jenny. Jag vaknade i morse och fick panik, ångest. Jag ville ut från huset, ville inte vara ensam. Så jag åkte hem till Jenny. Vi köpte med oss frukost och gick sedan hem till henne och kollade på Big brother och åt frulle. Jag känner mig gladare när jag har människor runt om mig, särskillt när jag är ledsen över någonting, då klarar jag inte av att vara ensam! Lite senare åkte vi in till stan, jag skulle fixa mina naglar så nu är dom fina igen. Vi satte oss sedan på ett fik och chillade. Jag var sugen på att shoppa och det gjorde jag också. Jag köpte en beige kofta, ett par svarta jeans och en svart topp... det var jag allt värd! Nu sitter jag här hemma och väntar på min syster, vi ska titta på film hon och jag. Jag kilade förbi jobbet och lånade hem en... Kid heter den, hoppas att den är bra!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0