hej alla bloggläsare!

Hahah, älskar min rubrik! Ahhh, jag är så skojfrisk. Näe, jag hatar ordet skojfrisk...
Nu ska jag vara seriös. Idag har varit en skön dag. Jag har bara varit hemma men har fått mycket gjort. Jag har städat, kollat på tv, läst dagstidningen, ätit frukost, vikt tvätt, ätit lunch, lyssnat på musik, ätit mellanmål, bakat muffins, tränat, duschat, varit på apoteket, cyklat och ätit middag.. Det är säkert någonting som jag har glömt men äh. Nu har jag precis ätit och duschat, jag har varit och tränat nu på kvällskvisten och det gick braooo, skönt att vara nytränad! Jag är så taggad på träning nu så jag har redan planerat in en springtur imorgon, nu är det perfekt väder för att springa så man får passa på, på torsdag kanske det är snö!?
Imorgon har jag inga planer. Eller dom kanske ringer mig för lite jobb, men det har inte jag någonting emot.. På onsdagar brukar det faktiskt inte vara så mycket i kalendern.. Vi får se vad som händer helt enkelt. Däremot på torsdag så har jag lite grejer. Jag ska först gå och fixa mina naglar för att sedan gå till jobbet för att ha personalmöte, det är vårat första möte så det blir spännande att se vad vi kommer fram till! Haha. Det blir nog jättekul ska ni se! På fredag ska jag kanske åka till Stockholm om min lille vän är frisk tills dess, hoppas!! Annars så blir det bara jobb hela helgen, wohow!

Nu ska jag nog äta ett äpple och leta efter min plånka som jag inte kommer ihåg vart jag lagt!

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0