friday im in love

Skönt med fredag idag känner jag! Idag vaknade jag kvart i nio men låg kvar i sängen till halv tio. Då bestämde jag mig för att göra frulle till mig och Petra sedan gick jag upp med det till hennes rum, där satt vi och kollade på gårdagens avsnitt av big brother och åt frukost, det händer inte ofta men det var mysigt! Nu sitter jag och kollar runt lite. Idag ska jag jobba 17.00-23.00, kulkul. Skönt att man åker bil i alla fall, då slipper man att åka buss, för det hatar jag, i alla fall på kvällarna när det är märkt och jävligt. Igår gjorde jag nagelförlängning så nu tar det dubbelt så lång tid att göra en massa saker, som te.x. knäppa upp/knäppa byxorna och öppna en makrillburk m.m m.m men man vänjer sig väl förhoppningsvis :) annars vore det ju galet! Det blir nog braoo.

Imorgon ska jag umgås med fels och sofia, dom kommer hem i helgen och det gillas mycket! :D saknade brudar...

Nä, nu ska jag snart hoppa i duschen... dammsuga ska jag göra också!

P.S. Idag har jag haft körkort i prick 10 månader, heheh! D.S.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0