white magic

Jag är trött trött och åter trött. Tur att dom inte ringde från jobbet idag i alla fall, hehe!
Igår åkte jag in till stan med Jenny, vi gick runt på stan och kollade och sedan tog vi en fika. Det var trevligt! Klockan 5 åkte Jenny hem och jag väntade på mina andra vänner som jag skulle möta upp klockan 6. Jag gick runt och kollade ännu mera på stan medan jag väntade, tiden gick så sakta. Men jag möte sedan upp mina tjejer så gick vi och handlade tillsammans. Det blev kyckling och en massa tillbehör som: pesto, tomat, gurka, fetaost, oliver, mangosås och sedan får vi inte glömma potatisarna eller jag menade fettucini (?) Något sådant hete det i alla fall. När vi hade handlat gick vi hem till Sara och lagade mat.. Maten var desirés ide och jag måste faktiskt säga att det var riktigt gott, så vi blev mätta i magen i alla fall. Senare på kvällen så bestämde vi oss för en utgång, spontant, men jag gillar spontana grejer. Så från att ha planerat att ha en mysig kväll med matlagning och allt var det innebär så slutade vi ändå på väg i taxin påväg ner till stan och det var verkligen en toppenkväll!! Vi dansade tills fötterna blödde (nästan).. Jag hade inte varit ute på länge så det var extra kul.
Efter 2 när det stängde så kramades vi hejdå och alla gick åt skilda håll och gick jag till bussen som skulle ta mig hem. Bussresan var en av de längsta jag varit med om fast hem kom jag. När jag klev av bussen så gick jag hem i kylan, jag längtade verkligen efter min varma säng och dit kom jag.. MMMMMM
Herregud vad jag inte ångrar att jag hade mina boots på mig. Det låter fult. Boots på krogen, men det var jäkligt skönt måste jag ändå säga. Jag slapp massa jävla blåsor och skavsår under och på fötterna.

Idag ska jag inte göra någonting alls, jag ska basta och ta det jäkligt lugnt. Jag fick konstigt nog något ryck i morse när jag hade ätit frulle och började att dammsuga hela huset och vika tvätt och byta sängkläder i min säng. Nu får det vara nog! Skönt kommer jag att sova i min säng inatt i alla fall, den saken är säker..

Nu ska jag läsa igenom mina papper om kursen som jag ska läsa i vår, Naturkunskap B. Jag måste förresten beställa hem en jävla bokjävel också som kostar 477 kronor, 477 KRONOR! Det är bara att punga ut. Det får bli denna bokjävel denna månad istället för ett par nya byxor :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0