whenever

Jag skulle egentligen inte sätta mig vid datorn, men jag var tvungen att kolla min mail så jag satte på datorn ändå och passade på att skriva lite också på samma gång. Här sitter jag nu och dricker the efter en jobbkväll, det är så skönt att bara sitta och ta de lungt ett tag när man kommit hem från jobbet. Jag hade inte fått några intressanta mail så nu ska jag bara dricka upp mitt the sen ska jag borsta tänderna och sova. Imorgon ska jag upp och jobba, börjar klockan 10.00 och sluta klockan 16.00.. Detta eviga jobbande, men jag gillar det! Imorgon ska jag sätta igång med träningen, på riktigt också... nu är det slut på slöandet!!

puss



Kommentarer
Postat av: Dess

Åh bilden!! <3 Irland!!! Lots of love

2011-01-10 @ 01:18:53
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0