sex on fire

Här sitter jag nyduschad och fräsch. Man känner alltid sig så äcklig när man har jobbat på hemtjänsten en hel dag. En massa gamlingbaciller osv, big no. Imorgon är min sista jobbdag sedan har jag ledigt lite grann.. eller jag vet inte om jag kommer få jobba något mer över huvud taget. Det visar sig!
Jag sökte förresten jobb i Grekland och i Cypern idag, galet! Men det skulle vara roligt, så vi får välan se hur detta slutar. Kan sluta på två sätt! Chill att spendera sommaren i ett varmt land och bli brun som en pepparkaka, det skulle man ju icke tacka nej till. Men som sagt, the time will tell!

Jag känner mig blek också så jag ska nog sola lite grann imorgon efter jobbet. Vilket luddigt inlägg. Men nu ska jag göra mig lite the (som vanligt) och sätta på mig lite mer kläder... herregud, det är snorkallt här!

pussis


fina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0