romance

Igår satt jag bänkad framför solsidan och fasiken vad jag älskar det, man kan nästan dö av skratt! Igår var en chill dag, jag lagade mat, tränade och drack te. Söndagar är för övrigt ingen favoritdag, så det är skönt med måndag igen! Planerna för dagen är att ta mig in till stan och träffa Dessi över en fika, det blir mysigt. Vi har inte sets på evigheter känns det som, så vi har mycket att prata om! :) Ikväll ska jag iväg och träna med mina systrar också, ikväll blir det boxning. Fan, jag är så jäkla pepp på att träna just nu känner jag. När jag tränar så tänker jag inte på någonting, man bara släpper allting för en stund och det är det som är så himla skönt. Man kopplar bort sig från omvärlden... förresten är det skönt att träna också, man känner sig nöjd och så himla glad!

Nej nu ska jag ta och sätta på mig lite kläder och göra mig i ordning, här sitter jag i pyjamas och grejer. Igår gick jag runt i pyjamas hela långa dagen, härligt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0