överviktig?

För tillfället håller jag på att baka lite kanelbullar, kanske blir några vaniljbullar också. Men mest kanel... Tidigare idag så påbörjade jag min första uppgift på Naturkunskapen och det går bra, fast ska slipa lite mer på dom vid ett senare tillfälle idag. Först ska bullarjävlarna bli klara. Jag måste bara säga att just idag precis nu så skulle jag bara vilja skära bort mina ben. Jag har så sjukt jävla ont i mina små knän.. Man börjar ju förfan undra om man är överviktig? Det liksom hugger i dom, inte hela tiden utan det går i intervaller... helvetessmärta kallar jag det! Smärta som man helst vill slippa. Jag måste söka upp någon som kan tala om för mig vad det är som spökar... Jag blir galen snart!
Snart har bulldegen jäst klart. Då ska jag baka ut degen och göra bullarna... det kanske slinker ner en och annan degbit. MMMMM. Nej, fy.. då går man och jästrapar hela kvällen, det vill jag inte vara med om. Vi skippar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0