min fina

Jag kom nyss hem från Jenny, jag åkte till henne och mös idag. Jag överraskade henne och tog med mig kanelbullar och Ben & jerrysglass, jag tror hon vart glad! Jag tycker om att överraska människor som jag tycker om, jag tycker om att se dom bli glada, det är bland det bästa som finns. Min lilla jenny! Vi drack Kaffe och åt godsaker samtidigt som vi kollade på svtplay, vi kollade på Minuten.
Nu ska jag gå och göra mig någonting att äta, sedan är det träning som gäller. Jag är så jäkla taggad så det är sjukt! Vill träna varje dag :) Vi hörs och synd osv..

pusspusspusssss

Kommentarer
Postat av: jennpenn

jag blev asglad min fina vän :) Wie!

2011-01-19 @ 11:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0