ikeeeaaaa

hey. Jag sitter och häller i mig the och inbillar mig att min hals ska bli bätte. Men dessvärre så kommer jag nog få springa på toa kanske 26 gånger i natt istället, men sånt är livet.. the är gott i alla fall.
Har umgåts med Jenny hela dagen idag, först fikade vi sedan tog vi ett snabbt beslut och bestämde oss för att åka in till Ikea med Jennys mami, det var trevligt och mysigt. Väl på Ikea strosade vi runt där, jag älskar Ikea, jag älskar att gå runt där på alla avdelningar och drömma sig bort och tänka ut hur sitt framtida hem ska se ut, wonderful... förutom det fick jag med mig några grejer. Ett litet ljusfat, 2 stycken grejer till alla mina papper som bara ligger och samlar damm och sedan köpte jag en liten förvaringslåda också, behövliga saker i alla fall.. När vi kom till restaurangen så kunde vi ju inte bara gå förbi som om den inte fanns så vi ställde oss i kön och beställde mat.. Jag tog köttbullar med mos och gräddsås och lingonsylt och det var tametusan det godaste jag ätit på lång tid. Jag fullkomligt älskar mos som är gjort av egen potatis, pulvermos kan slänga sig i väggen.
Efter käket gick vi vidare och kom till slut ut därifrån nöjda, mätta och belåtna.

Time to fylla på themuggen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0