hey bebe

Det blev inge bullbak idag, istället åkte jag och jobbade. Dom ringde mig i morse och undrade om jag kunde komma och det kunde jag minsann. Det gick bra, men när jag satt på cykeln påväg till jobbet så kände jag vilken helvetisk värk i nacken jag fått under natten. Jag måste ha sovit på något konstigt sätt i natt eller så kanske jag fått träningverk från gårdagens träning. Det är obekvämt i alla fall!
Efter jobbet åkte jag till banken en snabbis för att fixa ett nytt bankkort, mitt funkar inte som det ska. Så nu får jag ett nytt och fint! Jag ligger för tillfället i min säng med datorn på benen och är dödstrött. Jag ska alldeles strax ta någonting att äta för att sedan åka och träna med min syster... imorgon ska jag jobba igen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0