helg sköna helg

Denna vecka har gått sjukt fort. Det är redan fredag, helg! Hela denna vecka har ägnats åt jobb, jobb och åter jobb. Fast det har varit rätt skönt att jobba, roligt också. Idag är jag ledig, så ikväll ska jag och familjen på 3-rättersmiddag hos min syster, mysigt! Det blir lugnt i helgen för att jag ska jobba både imorgon och på söndag, har delad tur.. jobbar från 07.00-20.00 (med rast emellan.)
Igår var min fina Jenny över.. Vi åkte ner till affären och handlade frukt. När vi kom hem så åt vi mat och sedan slängde vi ihop en liten fruktsallad, mycket gott! Senare under kvällen så hjälpte hon mig att fixa lite bilder på familj och vänner som jag nu har beställt hem, jag längtar tills jag får dom, dom är så fina (HAHA)!! När Jenny hade åkt hem gick jag och sov och idag vaknade jag upp och upptäckte att solen sken, då blir man glad!

Nu ska jag klä på mig, sitter fortfarande i pyjamas..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0