hallå

Jag har nyss avnjutit en god middag i form av fläskfilé, potatis, sås och kokt sparris och det smakade riktigt bra! Idag har jag varit iväg och shoppat med mina systrar i Tuna park. Jag fick med mig ett par träningsbyxor, en kofta, lite underkläder och ett par gosiga strumpor... Alldeles strax ska jag åka iväg till min vän Felicia och ha spelkväll.. det blir jag, sofia, sam, felicia och anna vad jag vet, det kanske dyker upp någon annan, man vet aldrig! Det blir nog trevligt.. Imorgon är det torsdag och då har jag ingenting planerat, jag ska nog bara vara hemma hela dagen och ta det lugnt. Jag och petra ska laga mat och efterrätt till kära familjen imorgon, men vi har inte riktigt kommit på vad vi ska göra, får tänka på saken..

Nu ska jag slänga upp håret i en liten knut och hoppa in i bilen och dra til spelkkvällen!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0