hajhaj

Det har varit full rulle hela dagen idag känns det som. Det började med att jag gick upp klockan 05.45 när klockan ringde, herregud vad trött jag var. Jag hade legat vaken kanske en halvtimme innan klockan ringde, har verkligen inte kunnat sova bra denna natt. I alla fall, jag åt frukost som bestod av havregrynsgröt mmmmm, underbart gott! Igår när jag låg i sängen och försökte sova så bestämde jag mig för att ta en promenad till jobbet (idag). Så tjugo över sex drog jag på mig promenadskorna och drog till jobbet, det var riktigt härligt att möta kylan mot kinderna om jag ska vara ärlig, man vart pigg!
Jag jobbade till klockan 2 då jag fick skjuts till affären och köpte lite grejer.. för när jag kom hem så ställde jag mig och bakade semlor, gott va?!?!?! Nu ligger dom och svalnar på ett litet bakgaller, fint... herregud vad gott det ska bli med en semla efter middagen ikväll, jag har varit sugen på det i flera dagar. Middagen står för övrigt jag för ikväll, och jag har bestämt mig för att göra Carbonara till familjen, smarry..

Nu ska jag kolla om papi har kommit hem och firra semeljävlarna. Om dom smakar åt helvete så ska jag minsann kasta allihopa på en gång i soppkorgen och så blir det inga semlor... och det med basta!

pusss

p.s. förresten älskar jag vädret som varit idag, man blir så glad och lycklig och man får nästan lite vårkänslor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0