glowing

Vilket snöoväder vi har fått ute. Det snöar och det snöar och snöar, det tar aldrig slut. Lite mysigt är det i alla fall! Idag har jag inte gjort någonting alls, jag har bara legat i sängen och kollat runt. Sedan har jag tagit mig ut i snöstormen och hämtat pizza också och jag vet inte hur många gånger jag höll på att slira av vägen, det är inte nådigt...
Nu ska jag i alla fall inta sängläge hela dagen, möjligtvis göra några koppa the, halsen är inte helt bra ännu. Jag som ville träna på crosstrainern, men det kan man glömma. Får köra några övningar med gummibanden istället, det gjorde jag igår och det resulterade i en sjuk träningsverk idag. Men det är gött, träningsverk ska det vara!

Nu blir det the-e-e

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0