friends with benefits

Jag har nyss tryckit i mig en matlåda som bestod av carbonara. Jag var så jäkla hungrig när jag kom hem från jobbet efter 8 att jag verkligen var tvungen att trycka ner den i magen bokstavligt talat. Nej okej, jag överdriver lite... Jag kom nyss ut ut duschen och fan vad skönt det är med fredag imorgon känner jag, redan helg.. veckorna går så fort! Fredagen ska spenderas med fina vänner. Sara, Felicia, Dessi och jag ska ses och laga middag ihop, det ska bli så otroligt kul att träffa alla igen. Det känns som om det var aldleles för länge sedan vi sågs, men nu så.. Det blir great. På dagen ska jag eventuellt träffa Jenny och kanske sola om det hinns med. Resten av helgen är oplanerad, man vet ju aldrig om jag får hoppa in och jobba, jag hoppas att dom ringer.
Vecka 6 ska jag, Jenny, Eva (jennys mamma), alice och eventuellt fredrik åka till säfsen och... hör och häpna, åka skidor... i backe. Jag ska äntligen lära mig att åka!! Hur underbart är inte det? Nu jävlar, det ska bli underbart kul :D jag längtar verkligen. Jag tycker om att planera in saker flera veckor i förväg för då har man något att se fram emot :) det finns en hel del saker som jag ser fram emot i nuläget så det är ju bra och kul!

Jag är glad!! Och det blir inte sämre av att det är underbart väder ute. ÅH, ett lyckorus genom kroppen fick jag nu!! Om det blir sol ute imorgon så kommer dagen att bli toppen. Oj, vad överdrivet glad jag låter hehe. Men det gör inget :)

pusspussss


snygg tjej.. jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0