bullbak

Bullarna är nu färdiga och jag måste säga att dom vart sjukt goda. Färska bullar är alltid gott! Jag har nog tryckt i mig minst 8 bullar, och dom var inte små ska jag säga. Jag mår lite illa.. Plus att jag åt lite deg också, fuckfuck.  Vräker i sig bullar och en massa andra gottesaker. Men det är så det ska vara, jag bryr mig inte särskillt mycket :) det är gott och det är huvudsaken hehe!
Jag har fått hem mina kort som jag framkallade förra veckan. Dom är jättefina! Vill sätta upp hela högen på väggen. Tänk 100 bilder på en endaste vägg, det vore väl för underbart? :D Vi får se om jag ska sätta upp några av dom på väggen eller om jag bara ska sätta in dom i fotoalbum och titta på lite då och då när jag vill muntra upp mig själv. Jag kan självklart titta på dom ändå. Jag kan titta på dom varenda dag om jag vill :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0