all these things

Eftersom det är söndag idag så betyder det solsidan, och jag har nyss sett veckans avsnitt och man kan inte annat än skratta. Jag älskar det!
Idag hade jag planerat att åka till Ikea med mina systrar... och träna men planerna ändrades snabbt när jag fick ett samtal från jobbet klockan 07.15 imorse, det var bara att pallra sig upp. Dagen gick ändå ganska fort och det var skönt. När jag kom hem åkte jag och Petra på ett träningspass, jag som inte trodde att jag skulle orka. Dock är jag tröttare än någonsin nu, så jag ska bara borsta tänderna sedan ska jag krypa ner i min säng och sova. Helvete vad skönt det ska bli! Älskar att det är ny vecka imorgon. Imorgon ska jag besöka banken och baka bullar. Sedan hoppas jag på att jobba några dagar sedan ska jag plugga, jag har faktiskt saknat det lite om jag ska vara ärlig, så nu jäklar ska jag spendera flera timmar per dag med plugg! :D

Sova var det!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0