31 januari 2011

Hej! Jag sitter i vardagsrummet och har precis ätit upp frullen, nu är jag mätt! Idag ska jag inte jobba, så idag ska jag sätta igång med pluggandet. Det ska bli roligt och intressant faktiskt!
I helgen har jag jobbat, både lördag och söndag. I fredags var vi på middag hos Malle. Det bjöds på Crepes till förrätt, fläskfilé, hasselbackspotatis, beasås och sallad till huvudrätt och jordgubbsparfait till efterrätt. Det var gott! Jag har inga speciella planer denna veckan, men jag tar dagen som den kommer helt enkelt! Imorgon ska jag träna och jag ska tametusan baka bullar denna veckan också som jag har sagt i flera dagar nu. Det blir brao!
Nu ska jag läsa aftonbladet och expressen, så man vet vad som händer i världen! Kan vara bra.

Just ja, igår fyllde Linnsan 1 år. Älsklingstjejen min! :)


kiss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0