2 januari 2011

Nu är det nya året här. Nu kan man börja om på nytt, skönt! Nyår var grymt kul med god mat, bra sällskap och glada miner. Jag känner mig nu redo för ett nytt år!
Idag har jag jobbat från 7-11 så nu är jag ledig till och med 15.30, så jag ska alldeles strax gå och sova ett tag så jag orkar med kvällen också. På tisdag jobbar jag min sista dag och det känns lite tråkgit faktiskt, men jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får jobba mera. Det är ju inte förän nu jag har lärt mig allting och kommit in arbetet. Men som sagt, vi får se.. Annars får jag hitta på någonting annat att sysselsätta mig med. Antingen plugga eller jobba. Jag skulle absolut inte klara av att bara gå hemma hela dagarna utan att ha någonting att göra, jag vill ha någonting som jag kan göra om dagarna. Well, nu ska jag däcka i min säng sen blire jobbbbb.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0