work

Jag älskar mitt jobb. Redan från första början kändes det bra och nu känns det ännu bättre! Jag har så sjukt roligt på mitt jobb. Roliga arbetskompisar har jag också.. Allt är bra förutom att vi jobbar dygnet runt.... nästan. Nej faktiskt inte, men med dessa folk kan man nog jobba hur länge som helst känns det som. Idag jobbade vi från 08.00-20.00 (med lunchrast och några småraster här och där) och det kändes som kanske 5 timmar eller något, inte 12 timmar. Nu är jag i alla fall hemma och färdigduschad.. Jag ska egentligen sova för imorgon är det en tidig morgon igen. Men äh, här sitter jag och har det bra och är mätt i magen efter all thaimat som vi vi tryckt i oss på jobbet... fy sjutton vad jag älskar stekta nudlar med kycklingfilé, jag får aldrig nog! På onsdag ska jag till kiropraktorn och kolla upp mina knän också. Det är nog ingenting allvarligt, jag vill bara veta varför jag går runt och har ont var eviga dag sedan är jag nöjd!

Nej, nu ska jag gå och sova. Förresten så undrar jag varje dag vilka 5 personer det är som läser min blogg. 5 personer och jag kan verkligen inte lista ut vilka dessa personer är. Jenny vet jag i alla fall, men resten har jag ingen aning om. Äh. Nu ska jag sova!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, ja jag är en! :D Lena (hon som sitter på kontoret hos kiropraktorn) sa att du hade ringt till henne! Bra intiativ kåmpizz, hoppas att det är något som han kan lösa :) PUSSIS

2011-02-22 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0