tisdag den 22 februari

Nu är jag hemma igen, skönt! Jag har precis tagit mig en dusch och nu sitter jag här och kollar min mail och lyssnar på bra musik. Idag på jobbet så har vi pratat om att ha en filmkväll, halloweenfest på jobbet+ övernattning, afterwork mm.mm.mm KUL. Annars så har dagen varit som vanligt bara de att jag kom hem 20 minuter tidigare från jobbet. Jag fick skjuts hem av en först okänd kvinna men när jag sedan satt i bilen så kom jag på vem det var. Det var min lillebrors kompis mamma.. Men det var skönt i alla fall, då slapp man gå i kylan.
Imorgon ska jag till kiropraktorn och sedan ska jag jobba, ingenting märkvärdigt. Det blir nog en superbra dag imorgon för vi har smygöppning av butiken imorgon, komsi komsi och köp..

Nu ska jag kolla runt lite och sedan ska jag gå och sova, är SJUKT trött och egentligen borde jag icke sitta här! Smell you later.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0