tisdag den 15 februari

Igår var det alla hjärtans dag, jag gjorde ingenting speciellt för det.. jag chillade hemma hela dagen lång. Laddade upp för min första dag på det nya jobbet gjorde jag. Det var faktiskt roligt. Vi har prismärkt en jääääääävla massa filmer och larmat alla dessa också,, herregud, jag kommer att drömma om filmer inatt tror jag, om jag inte gör det är det något fel! Imorgon ska jag stiga upp tidigt för att skjutsa BM till Köping tjugo i 7 sedan ska jag lägga i högsta växeln och skynda mig hem för att ta mig in till stan igen. Imorgon blrjar jag klockan 9 igen, men man vet aldrig när jag kommer hem. Idag kom jag hem strax efter halv 7, men jag gillar det. Jag är hellre borta hela dagarna än att sitta hemma hela dagarna :) Jag har nyss fixat i ordning en liten sallad som jag tänkte ta med mig till jobbis imorgon, nu är det Larsa och jag, ska alldeles strax gå och sova så att man kommer upp pigg och fräsch imorgon! Först måste jag lugna ner mig lite, annars kommer jag aldrig kunna somna.
I helgen ska jag laga mat till min kära familj. Parmalindad fläskfilé som är rödvinsmarinerad, klyftpotatis, sallad och sås. Jag och Jenny gjorde det för inte så länge sedan och det var en hit... i alla fall enligt mig :)

Naj, nu ska jag kolla runt lite innan jag stänger av datorn! Ha det fint

puss på er mina gullegrisar

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi, åh vad roligt att du ska laga den maten! :D Ha vitlöksbröd också vetjja! Puss påre!

2011-02-16 @ 16:31:11
URL: http://jennyjohanssonfrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0