temat är mys

Jag håller för tillfället på att packa ner grejer i min stora väska som jag tar med till säfsen imorgon. Jag tog en stor väska för att allt ska få plats, jag menar... Termosarna tar ju en sju jävla plats. Jag har bestämt mig för att bara packa ner mysiga och varma grejer.. Kofta, sockor, mysiga byxor och fluffsiga tröjor. Ja, inga stela jeans eller genomskinliga toppar och spetstrosor här inte, mamelucker kör jag på till helgen... det ska vara allt från lovikavantar och grova jävla hemmastickade vintersockor till långkallsonger och en jacka som tål skidbackegrader. Ja, tror jag fick med det viktigaste... och temosar såklart. Sedan ska jag vara kung i backen... eller haha, jag ska i alla fall kunna åka minst halva backen när jag åker därifrån på söndag. Jag är säker på att detta blir en mycket rolig helg, HAHA! Det kan verkligen inte gå fel....

Najnajnaj, tillbaka till väskan och packningen... Måste sova snart också, ska jobba ett pass från 07.00-12.00 imorgon också innan vi far iväg från byn!

puss på munnen!






vart lite nostalgisk när jag kollade på lite gamla kort. På den tiden
var man riktigt snygg! en sisådär 4 år sedan... kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0