söndag

Nu börjar denna vecka lida mot sitt slut. Det har gått sjukt fort och imorgon är det redan sportlov för alla skolbarn.. Själv får jag inte vara med om något mer sportlov, jag får låtsas att jag har sportlov istället. Man känner verkligen att man har jobbat en hel vecka i sträck, man är helt slut. Imorgon ska jag jobba, fast jag hoppar in i hemtjänsten imorgon. Kan ju vara nice med lite variation. På tisdag så är jag tillbaka på hemmakväll, wohow! Vi får se om det blir något mer jobb i veckan, jag hoppas på det. Annars så ska jag träna och ta det chill. Kanske hyr jag hem någon film från jobbet, men det blir absolut inget mer godis för min del. Det känns som att man gått och tryckt i sig hela dagarna, och det känns inte riktigt bra. Ändring på det! Imorgon ska jag och Malle dra på boxning, som jag har längtat efter träning! Man har inte riktigt haft tid på sistonde.. Nu när det blir barmark så ska jag sätta igång med löpningen också, HÄRLIGT!

Nu ska jag strax stänga av datorn och gå och sova. Imorgon jobbar jag på hemtjänsten 07.00-16.00. aaahhh!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0