lördag den 19 februari

Jag kommer knappt ihåg hur det var att sitta och chilla framför datorn. Men nu vet jag.. Inte nog med att det är underbart väder ute och med solen som skiner. Jag har ju fått ett litet jobb på Hemmakväll och sedan i tisdags så har jag spenderat hela dagarna i butiken, och det har satt sina spår. Jag känner mig trött fastän jag sovit i över 12 timmar i natt (för mycket sömn?) jaja. Jag trivs i alla fall som fisken i vattnet och som handen i handsken med både jobbet och arbetskamraterna :) Dagarna går sjukt fort så man hänger knappt med. Från klockan 08.30 till och med 20.00 har jag varit där både i torsdags och igår, men det är tur att det är roligt annars skulle jag inte stå ut... På måndag fortsätter vi och jag längar jättemycket... jag vill fortsätta nu! Sedan ska jag jobba hela helgen lång, så denna vecka blir fullproppad.
Idag ska jag vara hemma. Jag ska basta och ta det väldigt lugnt. Jag ska nog kolla på någon film också. Herregud vad skönt det är att vara ledig!

Nu ska jag kolla till bebisen som ligger och sover bakom mig i min säng. Linnsan är här och hon är sötare än någonsin!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0