hejhej

Hallå! Vilken underbar dag det är idag. Solen skiner och det är inte ett moln på himlen! Det gillar vi. Denna vecka börjar redan att lida mot sitt slut, imorgon är det torsdag. Denna vecka så har jag jobbat mestadels. Jag har hunnit med en intevju i morse och lunch med Jenny idag, sedan har jag tränat alldeles nyss, det var skönt. Igår var jag så trött så att jag somnade på soffan i en timme. Jag vaknade i panik när pappa sa att klockan var strax över tio... Fan, jag som skulle gå och sova på riktigt klockan nio somnar på soffan, men sånt händer ibland. Det var väldigt skönt att ta en liten nap på soffan i alla fall!
I helgen var jag i Linkan, nu är jag som sagt i Hallsta... underbara Hallsta :) Snart ska jag hoppa in i duschen, resten av kvällen ska spenderas med planering av helgen då jag, Jenny, Alice och Ewa ska till Säfsen och åka skidor, WOHOW.. Just ja, jag måste hämta en bok hemma hos Anna först också. Sedan tar jag bilen till Jennis! Imorgon ska jag jobba hela långa dagen och det är inte det roligaste just nu FÖR DET GÅR MAGSJUKA bland pensionärerna, men äh jag jobbar ändå. Jag får dränka mig i handsprit så ska det nog lösa sig hehe!

Gotta go.

kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0