friday i love

Jag sitter i min säng nergosad i min sköna Hemmakvällhoodie. Jag har precis kollat på film med Petra, vi kollade på Going the distance och den var bra tycker jag :) en riktigt fin kärleksfilm!
Ikväll när jag kom hem från jobbet så stod maten klar på bordet. Det var fisk, potatis, sås och sallad.. Jag hade till och med varit så snäll så jag fick efterrätt också och den bestod av creme brulé.
Idag har jag jobbat hela dagen. Det har gått bra och jag tycker verkligen att det är roligt :) Men idga har det varit mycket kunder så man har haft att göra hela tiden.
Nu är jag mätt efter allt jag har tryckt i mig och funderar på att sova. Imorgon ska jag jobba igen så det är väl lika bra att kasta in handduken. Jag börjar klockan 10.50 så jag och Antonia öppnar imorgon. Jag är sjukt trött och har ont i mina fötter och i huvudet. Men det gör ingenting, det går nog över förhoppningsvis! :)

Skönt att jag hoppade av Naturkunskapskursen känner jag! När jag för några veckor sedan tänkte på att jag hade en massa uppgifter att göra i Naturkunskapen så kände jag bara hur ångesten började krypa fram. Jag kände verkligen att jag hade en massa annat att göra med mina två jobb. Jag kände att det inte fanns tid och plats för studier just nu. Jag prioriterade jobbet före och det kändes bättre så, så jag valde att hoppa av kursen och sedan får jag ta tag i den vid ett senare tillfälle när jag känner att jag har tid och är motiverad! Hade jag inte haft Hemmakväll hade jag nog kanske tagit mig igenom Nab!

Jaja, nu ska jag sluta tjöta och stänga av datorn och borsta tänderna sedan ska jag lägga mig och sova! Sitter nästan och sover för tillfället! Godnatt.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0